ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯМи дуже просимо перевіряти якість товару на новій пошті для максимально швидкого вирішення будь-яких питань. Обмін товарів, що не підійшли за розміром або з інших причин відбувається впродовж 3-х днів з моменту отримання товару. Для цього вам потрібно звернутися до менеджерів магазину і оформити зворотню доставку (за рахунок клієнта) та замовлення на новий товар. ПОВЕРНЕННЯУ всіх покупців є можливість протягом 14 днів повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов ( не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням). Кошти, сплачені за товар, повертаються протягом 7-х банківських днів (за виключенням вихідних та державних свят) способом переказу на картку. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» і до нього віднесено : товари придбані на сезонних розпродажах, або з урахуванням промоакцій та фіксованих знижок; Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням. Товари, котрі були в носці не підлягають поверненню якщо в день отримання товару не було виявлено брак.